سی ان ان :حمله به سوریه روز پنج شنبه انجام خواهد شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392
بازدید : 541
نویسنده : یه بنده خدا

لحظه به لحظه از سوریه/

سی ان ان :حمله به سوریه روز پنج شنبه انجام خواهد شد/مخالفین لیست اهداف را به غربی‌‌ها داده‌اند

خبرگزاری تسنیم: یک هفته پس از شروع جنگ رسانه‌ای و دیپلماتیک غرب و متحدین منطقه‌ای آن علیه دولت سوریه به بهانه واهی استفاده از تسلیحات شیمیایی، بحران در منطقه وارد مرحله‌ای جدید شده و جریان‌سازی نیروهای خارجی برای حمله به سوریه با شدت ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم؛‌ از چهارشنبه هفته پیش تحولات سوریه وارد مرحله‌ای جدید شدند. ماجرا از آنجا آغاز شد که رسانه‌های غربی و متحدین منطقه‌ای آنها خبر از وقوع حمله‌ای شیمیایی در غوطه، نزدیک دمشق، دادند و سریعا نوک پیکان حملات را متوجه دولت بشار اسد ساختند. 

ادعاهای رسانه‌های غربی و مخالفین سوری در حالی مطرح شده که هم‌اکنون موازنه قوا به نفع نیروهای دولتی بشار اسد است و معلوم نیست چرا باید دولت این کشور در چنین شرایطی و در حالی که از حساسیت جامعه بین‌المللی و بهانه‌جویی غربی‌ها آگاه است، دست به چنین اقدامی بزند.

هم‌اینک پس از یک هفته بمباران رسانه‌ای علیه دولت بشار اسد، رسانه‌ها و سیاستمداران غربی و متحدین منطقه‌ای آنها وارد مرحله‌ای دیگر شده و از قریب‌الوقوع بودن حمله نظامی به سوریه خبر می‌دهند. دیپلمات‌ها به شدت در حال رایزنی هستند و وضعیت بحرانی سیاسی منطقه بیش از پیش دچار آشفتگی شده است.

با توجه به اهمیت موضوع و پیش‌بینی‌ها درباره احتمال اتخاذ تصمیماتی رادیکال از جانب قدرت‌های خارجی برای مداخله در بحران سوریه خبرگزاری تسنیم خوانندگان عزیز را به صورت لحظه به لحظه در جریان تحولات سوریه قرار می‌دهد.

20:04 اولاند: تصمیم گرفته ایم حمایت نظامی از مخالفان سوری را افزایش دهیم. رئیس جمهور فرانسه بر تصمیم این کشور برای افزایش حمایت نظامی از گروه های برهم زننده امنیت و ثبات در سوریه تاکید کرد.(لینک خبر)

19:45 اسرائیل با هر حمله‌ای به شدت برخورد خواهد کرد. نخست وزیر رژیم صهیونستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، اسرائیل در جنگ داخلی طرف هیچ گروهی نیست اما با هر حمله‌ای به سمت سرزمین‌های اشغالی به شدت برخورد خواهد کرد.(لینک خبر)

19:43 بیش از 50 هزار آواره سوری به عراق در 2 هفته اخیر وارد عراق شدند. (لینک خبر)

19:37 سعود الفیصل خواستار اتخاذ مواضع قاطع بین‌المللی در قبال سوریه شد. سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان خواستار تحرکات جدی جامعه بین الملل علیه سوریه شد. (لینک خبر)

19:22  عراق با مشارکت در حمله احتمالی به سوریه مخالفت کرد. هم‌زمان با مخالفت دولت عراق با مشارکت در هرگونه ماجراجویی احتمالی محور ضدسوری علیه دولت و ملت سوریه یک تشکل عراقی نیز تهدیدهای آمریکا و متحدانش برای حمله به سوریه را محکوم کرد.(لینک خبر)

18:56 هواپیمای روسی حامل کمک‌های بشردوستانه در سوریه فرود آمد. یک هواپیمای باربری روسیه در شهر بندری لاذقیه به زمین نشست تا علاوه بر ارائه کمک‌های بشردوستانه، شهروندان روسی را که قصد ترک سوریه دارند از این کشور خارج کند. (لینک خبر)

18:51 فرانسوا اولاند تا ساعاتی دیگر حضور فرانسه در حمله علیه سوریه را اعلام می‌کند. (لینک خبر)

18:33 آمریکا پنجشنبه به سوریه حمله می‌کند. منابع خبری آمریکا از احتمال آغاز حمله هوایی به سوریه از روز پنجشنبه خبر دادند. (لینک خبر)

18:28 غربی‌ها و اعراب برای حمله به سوریه به اجماع رسیدند. مقام امنیتی اردن اعلام کرد فرماندهان نظامی غربی و برخی کشورهای عربی درباره مداخله نظامی در سوریه به بهانه استفاده این کشور از تسلیحات شیمیایی به توافق رسیده‌اند. (لینک خبر)

18:24 اتحادیه عرب دولت سوریه را مسئول حملات شیمیایی در حومه دمشق دانست. اتحادیه عرب ساعتی پیش با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که دولت سوریه عامل استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه مردم در منطقه 'الغوطة الشرقیة' دمشق است.(لینک خبر)

18:12 ترویست‌ها چه اهدافی را برای حمله آمریکا و اسرائیل در نظر گرفته‌اند؟ منابع آگاه از دیدار «مناف طلاس» با یکی از افسران ارشد ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پیش از برگزاری نشست اردن خبر می‌دهند که در آن فرماندهان ارشد نظامی ده کشور برای بحث و تبادل نظر درباره بحران سوریه حضور داشتند.(لینک خبر)

18:08 ایران در سوریه با احتیاط بیشتری پیش می‌رود. لوموند در تحلیلی مدعی شد مواضع و اظهارات مقامات کشورمان با تشدید بحران سوریه طی هفته جاری با احتیاط بیشتری بیان می شود.(لینک خبر)

18:00 جبهه "نجات ملی" مصر مقابله اعراب با حمله احتمالی غرب علیه سوریه را خواستار شد. حمدین صباحی، عضو جبهه "نجات ملی" مصر خواستار اتخاذ مواضع یکپارچه اعراب در قبال حمله احتمالی غرب علیه سوریه شده است.(لینک خبر)

17:57 هیگل: آمریکا آماده حمله به سوریه است. وزیر دفاع آمریکا می‌گوید، نیروهای مسلح این کشور در صورت دستور کاخ سفید آماده انجام عملیات نظامی علیه سوریه هستند.(لینک خبر)

17:53 دولت سوریه به اندازه کافی سامانه دفاعی برای دفع تجاوز احتمالی در اختیار دارد. رسانه های خارجی لحظاتی پیش از تاکید یک منبع روسی بر توان بالای سامانه دفاع موشکی سوریه برای دفع هر گونه تجاوز احتمالی غربی ها به این کشور خبر دادند.(لینک خبر)

17:46 چرا «سیا» در بحران سوریه بر روی شاهزاده بندر شرط بندی می‌کند. روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی درباره سپردن پرونده بحران سوریه به بندر بن سلطان تلاش می‌کند به این سوال پاسخ دهد که آیا وی اهداف آمریکا در سوریه را محقق می‌کند. (لینک خبر)

17:42 دمشق هرگز و علیه هیچ گروهی سلاح شیمیایی استفاده نکرده است. وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفتگو با شبکه فرانس24 گفت:دولت سوریه تاکنون هرگز از سلاح شیمیایی علیه هیچ گروهی استفاده نکرده است. (لینک خبر)

17:41 تحولات سوریه شاخص بورس کشورهای عربی را به شدت کاهش داد. احتمال دخالت نظامی آمریکا در سوریه موجب کاهش شدید شاخص سهام در بورس های عربی به خصوص دوبی و کویت شد.(لینک خبر)

17:39 حمله به سوریه طی چند روز آتی انجام خواهد شد/مخالفین لیست اهداف را به غربی‌‌ها داده‌اند. دولت‌های غربی به مخالفین دولت سوریه اعلام کرده‌اند که حمله به این کشور طی چند روز آتی انجام خواهد گرفت اما آنها بایدخود را آماده گفت‌و‌گوهای ژنو 2 کنند. (لینک خبر

17:16 دانمارک برای نشان دادن واکنش علیه سوریه اعلام آمادگی کرد. نخست وزیر دانمارک اعلام کرد در صورتی که شورای امنیت سازمان ملل در پاسخ به سوریه اقدامی انجام ندهد، کشورش آمادگی دارد از "واکنش های جایگزین" حمایت کند.(لینک خبر)

17:05 ارتش آمریکا منتظر دستور اوباما برای آغاز جنگ سوریه است. وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور منتظر دستور اوباما برای آغاز حمله به سوریه هستند.(لینک خبر)

16:53 گروه صهیونیستی سرت متکال و افسران اطلاعاتی خارجی در محاصره ارتش سوریه قرار گرفت. یک گزارش اطلاعاتی – میدانی از در محاصره بودن گروه اطلاعات نظامی صهیونیستی «سرت متکال» توسط ارتش سوریه در منطقه «جوبر» در ریف دمشق پرده برمی‌دارد.(لینک خبر)

16:36 غربی‌ها از حمله به سوریه طی چند روز آتی خبر داده‌‌اند. خبرگزاری رویترز اعلام کرد قدرت‌های غربی به گروه‌های مخالف دولت سوریه اعلام کرده‌اند که طی چند روز آتی منتظر حمله به این کشور باشند.(لینک خبر)

16:32 کامرون خواهان نشست پارلمان انگلستان برای بحث درباره سوریه شد. نخست‌وزیر انگلستان از پارلمان این کشور خواست تا فردا (چهارشنبه) درباره چگونگی واکنش به استفاده ادعایی سوریه از تسلیحات شیمیایی به بحث و رأی‌گیری بپردازند.(لینک خبر)

16:29 بازرسان سازمان ملل اتمام ماموریت خود را به فردا موکول کردند. سازمان ملل اعلام کرد بازرسان این سازمان بازدید خود را از منطقه "غوطه" که گفته می‌شود تسلیحات شیمیایی در آنجا مورد استفاده قرار گرفته است، به فردا موکول کرده‌اند.(لینک خبر)

16:17 اکثریت مردم انگلیس با دخالت نظامی در سوریه مخالف هستند. علی‌رغم ادعاهای مخالفان داخلی و خارجی دولت سوریه مبنی بر استفاده ارتش این کشور از تسلیحات شیمیایی، اکثریت مردم انگلیس مخالف دخالت نظامی در آن کشور هستند.(لینک خبر)

16:14 نگرانی از حمله احتمالی آمریکا به سوریه شاخص سهام اروپا را کاهش داد. نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به حمله نظامی احتمالی آمریکا به سوریه موجب کاهش شاخص سهام در بازارهای اروپایی شده است. (لینک خبر)

15:46 غرب و کشورهای عربی برای حمله به سوریه به اجماع رسیده‌اند. پرس تی وی نوشت، گزارش‌ها حاکی از این است که کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی برای مداخله نظامی در سوریه به اجماع رسیده‌اند.(لینک خبر)

14:40 ولید معلم: حمله به سوریه به نفع اسرائیل و جبهة‌النصره است. وزیر خارجه سوریه طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد دولت این کشورخواهان آشکار شدن حقیقت درباره حادثه غوطه بوده و تمام همکاری لازم را در این باره ارائه می‌دهد. (لینک خبر)

14:38 خاک اردن نقطه شروع هیچ حمله نظامی علیه سوریه نخواهد بود. یک مقام ارشد دولت اردن که خواسته هویتش افشا نشود، گفت: موضع اردن تغییری نکرده است، سرزمین این کشور به عنوان نقطه شروع هیچ حمله نظامی علیه سوریه نخواهد بود. (لینک خبر)

14:37 لیبرمن: ورود به جنگ سوریه به نفع رژیم اسرائیل نیست. وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی ورود این رژیم به نزاع سوریه را تنها زمانی که شرایط بسیاری اضطراری شود ضروری دانست. (لینک خبر)

14:11 ارتش انگلیس طرح‌های نظامی برای حمله به سوریه را آماده کرده است. سخنگوی دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس گفت: ارتش انگلیس طرح‌های نظامی برای حمله احتمالی به سوریه را آماده کرده است.

14:07 النشره: تصمیم آمریکا برای حمله به سوریه قطعی شده است. اینطور به نظر می‌رسد که پس از اظهارات روز گذشته مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه، هیچ راهی برای انکار استفاده دولت سوریه از اسلحه شیمیایی وجود ندارد، تصمیم نهایی مقامات این کشور برای حمله نظامی به سوریه گرفته شده است. (لینک خبر)

12:53 برژنیسکی: حمله آمریکا به سوریه اشتباه است/کاخ سفید استراتژی ندارد. مشاور سابق امنیت ملی آمریکا حمله احتمالی کشورش به سوریه را اشتباه دانست و اعلام کرد کاخ سفید فاقد استراتژی مشخص در منطقه است. (لینک خبر)

12:40 هواپیمای حامل کمک بشردوستانه روسیه عازم سوریه شدند. منابع روسی از پرواز یک هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه روسیه به سوریه و بازگشت تعدادی از شهروندان روس با این پرواز به کشورشان خبر دادند. (لینک خبر)

12:39 ناوهای آمریکایی در مدیترانه آماده آغاز جنگ هستند. مقامات پنتاگون تاکید کردند که 4 ناو آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه آمده‌اند تا به محض رسیدن دستور آغاز جنگ، حمله به سوریه را آغاز کنند. (لینک خبر)

12:20 نماینده مجلس دومای روسیه:خاورمیانه و تمام جهان در آستانه یک مناقشه نظامی جدید قرار دارند. رئیس گروه همکاری با سوریه در مجلس دوما از روسیه خواست هشدار دهد که نه تنهای منطقه خاورمیانه بلکه تمام جهان در آستانه یک مناقشه نظامی جدید قرار گرفته است. (لینک خبر)

11:59 حمله نظامی به سوریه بدون موافقت شورای امنیت فاجعه بار خواهد بود. وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای درباره حمله نظامی به سوریه بدون موافقت شورای امنیت هشدار داد. (لینک خبر)

11:58 گاردین: انگلیس هواپیماهای خود را به پایگاه هوایی قبرس اعزام کرد. روزنامه گاردین در گزارشی از عبور و مرور هواپیماها و تجهزات نظامی در اطراف پایگاه آکروتیری انگلیس در قبرس خبر داد. (لینک خبر)

11:26 عراقچی: برای حل سیاسی بحران سوریه در حال رایزنی هستیم. سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش‌های خود را برای حمایت از سوریه انجام خواهد داد و با کشورهای مختلف برای راهکار سیاسی در این کشور در حال رایزنی است. (لینک خبر)

11:22 بازرسان سازمان ملل امروز(سه‌شنبه) برای دومین روز تحقیقات خود را درباره استفاده احتمالی از سلاح‌ شیمیایی در حومه دمشق آغاز می‌کنند. (لینک خبر)

11:00 ارتش سوریه حلقه محاصره تروریست‌ها در ریف دمشق را تنگ‌تر می‌کند. منابع رسانه ای از ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه دمشق بدون اعتنا به تهدیدات نظامی آمریکا علیه این کشور خبر دادند. (لینک خبر)

10:58 پوتین: هنوز هیچ مدرکی حمله شیمیایی دولت سوریه را اثبات نکرده است. رئیس جمهور روسیه در گفتگو با نخست وزیر انگلیس تاکید کرد، هنوز هیچ سند و مدرکی به دست نیامده که استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی بر ضد شبه نظامیان را اثبات کند. (لینک خبر)

10:31 رهبر کردهای سوریه: بشار اسد نیازی به استفاده از سلاح شیمایی ندارد. رهبر بزرگترین گروه کرد سوریه تاکید کرد، بشار اسد رئیس جمهور سوریه آنقدر نادان نیست که از سلاح های شیمیایی در نزدیکی شهر دمشق استفاده کند. (لینک خبر)

10:29 فیصل المقداد: تروریست‌ها از سلاح شیمیایی استفاده کرده‌اند/پاسخ هرگونه تجاوز جنایتکارانه را می‌دهیم. معاون وزیر خارجه سوریه ضمن تاکید بر واکنش کشورش به دخالت نظامی خارجی، از اطمینان دمشق درباره به کارگیری سلاح شیمیایی از سوی تروریست ها خبر داد. (لینک خبر)

10:16 عمران الزعبی: سوریه از خود در برابر حمله نظامی دفاع خواهد کرد. وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به احتمال حمله نظامی به سوریه دفاع ملت این کشور از خود در برابر این اقدام احتمالی ددمنشانه را حقی مشروع دانست. (لینک خبر)

10:01 شبکه 10 اسرائیل ادعا کرد، امریکا تصمیم خود برای آغاز حمله به سوریه طی 48 ساعت آینده اعلام خواهد کرد. به گفته این شبکه باراک اوباما تصمیم برای حمله به سوریه را طی 48 ساعت آینده اعلام خواهد کرد. خبرنگار این شبکه در واشنگتن گزارش داد که این حمله نظامی تنها نمادین خواهد بود و تاثیری بر آمادگی نظامی ارتش سوریه نخواهد داشت. (لینک خبر)

09:59 روسیه از اقدام آمریکا در به تعویق انداختن دیدار وزرای خارجه دو کشور که قرار بود فردا در لاهه صورت بگیرد، ابراز تاسف کرد. روسیه از اقدام آمریکا  در به تعویق انداختن دیدار وزرای خارجه کشور که قرار بود فردا در لاهه صورت بگیرد، ابراز تاسف کرد. وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای دیدار وزیر امور خارجه این کشور با وزیر امور خارجه روسیه را که مقرر بود فردا صورت بگیرد به تعویق انداخت. (لینک خبر)

09:45 اخبار منتشره حاکی از ضبط یک محموله ماسک ضد گاز در ترکیه است که از کره شمالی به سوی سوریه ارسال شده بود. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از چنل نیوز آسیا؛ یک روزنامه ژاپنی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که کره‌شمالی در تلاش برای ارسال محموله ماسک ضد گاز به سوریه بوده اما این محموله در ترکیه به همراه مقادیری سلاح و مهمات ضبط شده است. (لینک خبر)

09:39 اوباما طی چند روز آینده درباره حمله به سوریه تصمیم می‌گیرد. مقامات آمریکایی گزارش دادند که رئیس جمهور این کشور طی چند روز آینده در باره حمله نظامی علیه سوریه تصمیم خواهد گرفت. (لینک خبر)

09:31 اسرائیل در وضعیت آماده‌باش کامل قرار گرفت. مدیر سایت استاپ ناتو از قرار گرفتن اسرائیل در وضعیت آماده‌باش کامل خبر داد. (لینک خبر)

09:31 اوباما با نخست وزیر استرالیا در خصوص اوضاع سوریه گفت‌و‌گو کرد. رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با نخست وزیر استرالیا در خصوص پاسخ احتمالی جامعه بین المللی به بحران سوریه رایزنی و گفتگو کرد. (لینک خبر)

09:11 هیگل: آمریکا بدون همراهی جامعه جهانی به سوریه حمله نخواهد کرد. وزیر دفاع آمریکا روز گذشته طی اظهاراتی اعلام کرد که واشنگتن تنها در صورت همراهی جامعه جهانی به سوریه حمله خواهد کرد. (لینک خبر)

09:03 سوریه در روزهای آتی شاهد تحولات بی‌سابقه‌ای خواهد بود. دیپلمات مخالف سوریه اعلام کرد در ساعات آتی مرحله‌ای بسیار مهم در تحولات سوریه رخ داده و منطقه و جهان شاهد تحولاتی خواهند بود که طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است. (لینک خبر)

08:42 وزارت دفاع آمریکا: 4 ناوشکن در مدیترانه در حالت آماده باش است. یک مقام بلندپایه در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، بامداد روز سه شنبه، اعلام کرد چهار ناوشکن متعلق به نیروی دریایی آمریکا در دریای مدیترانه برای اجرای دستوری که تا ساعاتی دیگر صادر خواهد شد، در حالت آماده باش هستند. (لینک خبر)

07:48 سوریه، محور مذاکرات رایس با مقامات رژیم صهیونیستی است. کاخ سفید، روز دوشنبه، اعلام کرد مشاور امنیت ملی آمریکا با مقامات اسرائیل درباره سوریه و ایران و برخی مسائل امنیتی منطقه گفت وگو کرد. (لینک خبر)

07:29 وزیر خارجه آمریکا: مطمئن هستیم حکومت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است. وزیر خارجه آمریکا با این ادعا که کشورش مطمئن است حکومت سوریه سلاح شیمیایی بکار برده است، همه کشورها را به حمایت از روند مجازات استفاده گران از سلاح شیمیایی فراخواند. (لینک خبر)

07:28 کاخ سفید: هیچ راهی برای انکار کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه وجود ندارد. کاخ سفید، روز دوشنبه، اعلام کرد که هیچ راهی برای انکار بکارگیری تسلیحات شیمیایی در سوریه وجود ندارد و شک چندانی هم نیست که این سلاح ها را دولت سوریه استفاده کرده است. (لینک خبر)

07:28 کنگره از کاخ سفید خواست وارد مذاکره درباره سوریه شوند. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز دوشنبه، عنوان داشت کاخ سفید قبل از هرگونه واکنش درباره تسلیحات شیمیایی در سوریه، با کنگره رایزنی کند. (لینک خبر)

06:54 دمشق اعلام کرد آماده مواجهه با همه سناریوهاست. دمشق در واکنش به تهدیدهای غرب درخصوص حمله نظامی علیه نظام بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، تأکید کرد آماده رویارویی با همه سناریوهاست. (لینک خبر)

انتهای پیام/

برگرفته از : http://www.tasnimnews.com/Home/Single/126664




:: موضوعات مرتبط: -- منطقه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 1744
بازدید کل : 556437
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com